sâmbătă, 19 martie 2011

Pe scurt... O teorie...

Dragii mei frati si prieteni.
Dragostea si ura sunt cele cu care avem de-aface.
Am experimentat ambele cuvinte.
Haide sa intram prin teoria mea cu toate ca o sa va iasa prin ai-lalta ureche.
Pe aceste doua si corelatia pe care ele o aduc.
Am cautat raspunsul si am gasit ca ura e mai puternica decat dragostea.
Iubesc sa te urasc, Urasc sa te iubesc.
Ura intodeauna castiga.
E mult mai usor sa spui ca urasti decat ca iubesti o persoana...
Dar mai usor e sa spui ca iubesti materialele care nu au suflet.
Din dragoste intodeauna se naste ura si dispret.
Dar din ura exista o sansa la 1000 de ani sa se nasca dragoste...(stiu cum e)
Ura e facuta sa nasca criminali... Dragostea e facuta sa nasca victime...

Cu toti avem o scanteie de speranta macar... Cat timp nu o vom lasa sa se stinga, poate ca o sa se aprinda si focu odata, iar daca reusesti sa il aprinzi... Tot ce am zis eu nu o sa iti afecteze viata cu nimic...

3 comentarii:

  1. interesant :))
    dar cu siguranta tu nu te-ai nascut din ura. si nici eu. si mai nimeni.
    deci e cu doua taisuri. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ura intodeuna castiga da asta nu inseamna ca lumea nu face sex :)

    RăspundețiȘtergere
  3. i don't give a shit... mah invatsa sa schimbi marimea la widgetu de youtube :))
    p.s. ce vrei sa spui prin fundal? "cuz baby you're a firework" :))

    RăspundețiȘtergere